JTX-1000

JTX-1000
RM170.00 (Available ONLINE order!!!!)

JTX-1000 Super Power Lubricant Oil

JTX-1000 mendapat pengikhtitafan superbrand

Hari Rabu lepas sedang aku sibuk dengan tugasan di pejabat, tiba2 aku dapat satu panggilan daripada seorang customer nak order JTX-1000. Lepas beri keterangan dan menceritakan kelebihan penggunaan minyak nie beliau terus bersetuju untuk membeli sebotol. So pada hari yang sama tp pada sebelah malamnya dia datang kerumah aku dan berlakulah sesi jual beli.....terus jer dia jadi ahli.Kebetulan beliau mmg nak tukar minyak enjin pada kereta wiranya.


Selang beberapa hari dia call aku..."kak mmg power lah kereta saya sejak gunakan JTX-1000 yang saya beli dengan akak tu. Enjin pun bunyi dah sedap....drive pun rasa lancar jer. Nanti saya nak rekmenkan kat kawan2 saya."...Aku senyum jer bila mendengar komen dia.

So apa lagi kepada pemilik2 kereta jom try JTX-1000 pasti perjalanan anda lancar dan anda akan berpuas hati dengannya.


Enjin menjadi lebih bersih dengan penggunaaan JTX-1000

Kepada yang berminat untuk menggunakan atau membuktikan kenyataan saya nie benar jom CALL/SMS: 012-703 8607


Info tentang minyak JTX-1000