JTX-1000

JTX-1000
RM170.00 (Available ONLINE order!!!!)

Lactolite...Kempis Perut Senang Hati


Assalamualaikum….

Sejak mengamalkan product Hai-O NURICH LACTOLITE ni masalah penghadaman saya telah semakin baik. Klu dulu saya sering mengalami masalah kembung perut tetapi sekarang tidak lagi. Perut saya pun sekarang semakin kempis.


Sebelum tidur malam saya amalkan mengambil 1 sachet lactolite, kalau nak kesan yang lebih cepat, bangun pagi bolehlah ambil 1 sachet lagi

Saya mengamalkan meminum air yang cukup untuk keperluan badan saya supaya proses penghadaman dan perkumuhan dapat berlaku dengan mudah dan lancar


Kepada sesiapa yang mempunyai masalah SEMBELIT atau nak mengempiskan perut, bolehlah mengamalkan pengambilan Lactolite.  Lactolite ini juga membantu bersihkan dan cuci usus dalam perut, seterusnya badan pun terasa lebih ringan dan boleh turunkan berat badan..

Lactolite ini adalah berasaskan yogurt..!! Mmg best sangat-sangat dan berbaloi-baloi. Sekali cuba anda dapat rasa kehebatannya....


Sesiapa yang ingin mencuba???

Boleh call/SMS saya:
012-7038607