JTX-1000

JTX-1000
RM170.00 (Available ONLINE order!!!!)

Mineral Coffee & Garlic Tablet (PKP Project)

Projek Kempis Perut (PKP) yang Awesome!!
.
Selagi tak cuba, diri sendiri pun susah nak PERCAYA.
Nak disiplinkan diri exercise memang kelaut.. tapi ada hati nak dapat berat badan ideal.. Aduuhh.. acaner tuh?? Diet lagi la tidak.. sedap aja nampak makanan tu.. memanggil2 lagi. Biasa kann dengar keluhan sebegini.. eee saya salah seorang darinya.. (>.<)
.
Saya suka nak berkongsi.. happy bila dapat menambahnilai sahabat2 dr segi kesihatan & kehidupan.. Sebabnya saya dah buat & saya dah dapat.. istiqamah ber’PKP’ dengan produk superb.. terima kasih Allah, terima kasih produk2 terlajak laku Mineral Coffee & Garlic!
.
Mari2.. rapat2.. saya nak beri harga istimewa pd sahabat2 yg 
betul2 NAK dptkan berat badan Ideal & bonus sihat.. CEPATT!! 

Pm/WA : AIDA 012 703 8607