JTX-1000

JTX-1000
RM170.00 (Available ONLINE order!!!!)

Marine Essence....Hair Shampoo....



Kepala gatal2... Rambut pun gugur bila sikat...Mesti kena gi salon untuk cuci & garu kepala......Kelumumur banyak!!!.......Pedih sakit pening semua ada....

KINI DAN SELAMANYA....
☆ Tak gatal dah 
☆ Kelumumur xde dah!!!! 
☆ Wangi walaupun bertudung!! 
☆ Rambut halus lembt bak sutera..... 
☆ Ringan kepala....


SELAMAT TINGGAL KELEMUMUR!!!
"Saya mengalami masa alah kelemumur sejak setahun yg lalu. Semua shampoo dipasaran semua sy dah cuba, bukan membantu malah semakin... kritikal hingga menampakkn kulit kepala sy, mana tidaknya setiap kali mandi pasti bertaburan rambut saya dilantai, itu belum lg masa nak sikat rambut.
Disebabkan itu saya jadi fobia utk basah rambut ketika mandi, saya hanya basahkan rambut jika terpaksa sahaja. Saya juga fobia utk menyikat rambut, kekadang hampir sebulan sy tak sikat kerana jika sikat segumpal rambut saya akan melekat disikat.
Tapi kini tidak lg setelah sy mencuba Shampoo Marine Essence. Rasanya setiap hari saya akan membasuh rambut dan setiap hari sy akn menyikat rambut saya. Bohonglah klu sy ckp xde gugur langsung. Memang ada tapi hnya beberapa helai sahaja. Ialah ianya masih dlm proses pemulihankan...
Alhamdulillah...akhirnya sy mendapat penawar rambut sy sebelum ianya botak."
kredit kepada sis faezah

Berminat sila
SMS/WA:
012-7038607