JTX-1000

JTX-1000
RM170.00 (Available ONLINE order!!!!)

BVSM- Saya TIDAK Kejang Lagi

Pernahkan anda diserang kekejangan?. Saya selalu kejang di bahagian kaki mungkin kerana kesejukan. Oleh kerana cuaca yang panas, setiap malam saya "beraircond" sewaktu tidur. Biasanya hampir pagi kaki saya akan kekejangan. Nak bangun ambil minyak urut malas......lagi pun saya kurang selesa dengan bau minyak urut. 
Cara yang paling senang dan amat BERKESAN ialah saya balut badan saya dengan BVSM. Cubalah tak sampai 5 minit kekejangan anda akan hilang. BVSM nie memang betul2 berkesan.  
BVSM juga berupaya 
melegakan sakit kepala 
sakit haid dan sakit perut 
menghilangkan kesakitan otot, 
melegakan gastrik, 
melegakan sakit belakang, 
melegakan ketegangan leher & kekejangan otot, 
melegakan rasa kebas.
Saya ada hadiah istimewa kepada sesiapa yang berminat.
Untuk info percuma sila call/whatsapp:
012-703 8607